Τρίτη, 16 Ιανουαρίου 2018

Άγχος: Πως να το κατευνάσετε...!


Οι μέρες είναι δύσκολες. Στη δουλειά, στο σπίτι, στις σχέσεις, εύκολα συμβαίνουν σκαμπανεβάσματα και πολλές φορές νιώθεις ότι θα κάνεις έκρηξη. και φυσικά αυτό που μας κατακλύζει είναι το άγχος.


Ενώ δεν μπορείτε να αποφύγετε το άγχος τελείως, μπορείτε όμως να το διαχειριστείτε ώστε να μην σας οδηγήσει σε κατάρρευση. Ένα καθαρό μυαλό είναι ένα υγιές, παραγωγικό μυαλό. Εδώ είναι οκτώ τρόποι που μπορείτε να απαλλάξετε το μυαλό σας από το άγχος, επιτρέποντάς σας να παραμείνετε εστιασμένη σε κάθε στόχο που έχετε ορίσει.

1. Μιλήστε με ένα φίλο.

Συζητώντας προβλήματά σας, τα εμπόδια και τις πιθανές λύσεις με έναν φίλο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μειώσετε το στρες. Συχνά εμείς επειδή είμαστε πολύ κοντά στο πρόβλημα βλέπουμε το δέντρο κι όχι το δάσος. Επίσης, ακριβώς γνωρίζοντας ότι έχετε κάποιον με το μέρος σας που ι πάντα θα είναι εκεί για σας σας δίνει περισσότερη αυτοπεποίθηση για να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε κατάσταση.

2. Διαβάστε ένα μεγάλο βιβλίο.

Με ένα βιβλίο μπορείτε να πάτε μακριά . Επιλέξτε ένα βιβλίο με οποιοδήποτε θέμα θέλετε, ίσως και με κάτι σχετικό με αυτό που σας προκαλεί άγχος. Θα σας βοηθήσει με τις γνώσεις, τις συμβουλές και την ειρήνη του μυαλού που φέρνει η ανάγνωση

3. Γράψτε τις σκέψεις σας σε ένα σημειωματάριο

Το γράψιμο είναι κάτι που πολλοί άνθρωποι δεν κάνουν αρκετά – αλλά είναι μια τέτοια ισχυρή προσωπική άσκηση που μπορεί να σας βοηθήσει να καταλάβετε καλύτερα κάποια δίλημματα ή κατάστασεις. Βάλτε ένα σημειωματάριο στο γραφείο σας και ρίξτε το στην τσάντα σας όταν φεύγετε από το γραφείο . Να το έχετε πάντα μαζί σας.Όταν μια αγχωτική κατάσταση εμφανιστεί βγάλτε το σημειωματάριο σας και γράψετε το πρόβλημα, τι συμβάλλει στο πρόβλημα και τους πιθανούς τρόπους για να εκτονωθεί το πρόβλημα. Δοκιμάστε το. -Σίγουρα θα εκπλαγείτε με το πόσο εύκολα μπορείτε να καταλήξετε σε μια λύση σε κάθε πρόβλημα.

4. Γυμναστείτε

Το γυμναστήριο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να απαλλάξουμε το σώμα σας από το άγχος. Συχνά το μεγαλύτερο εμπόδιο για να πάμε γυμναστήριο είναι να βρούμε το κίνητρο. Αλλά μόλις το συνηθίσετε δεν θα χάνετε την ευκαιρία να απαλλαγείτε από το στρες στο γυμναστήριο. Αφήστε το τηλέφωνό σας στο αυτοκίνητο ή το ντουλάπι σας.

5. Δοκιμάστε να γυμναστείτε στο ρινγκ του μποξ.

Μια γρήγορη ματιά σε τοπικό γυμναστήρια θα σας δείξει πόσοι πολλοί άνθρωποι το διαλέγουν και πετυχαίνουν μείωση του στρες.

6. Πάρτε κάποιο χρόνο για διαλογισμό



Αληθινό διαλογισμό, όταν είστε σε θέση να απομακρύνετε το μυαλό σας από ό, τι συμβαίνει στον κόσμο σας και να επικεντρωθείτε μόνο στην αναπνοή. Θα δείτε καταπληκτικά οφέλη. Εξαλείφει το άγχος, σας επιτρέπει να σκεφτείτε καθαρά, βλέπετε τη μεγάλη εικόνα και έχετε απίστευτη βοήθεια. Ως επαγγελματίες, είμαστε τόσο απασχολημένοι που συχνά ξεχνάμε να σταματήσουμε για ένα λεπτό και να κάνουμε ένα βήμα πίσω για να αναπνεύσουμε.


7. Αποσυνδεθείτε από την τεχνολογία και ξεκινήστε για έναν περίπατο ή πεζοπορία.


Βγείτε έξω στη φύση – μια παραλία, στο πάρκο ή στο μονοπάτι πεζοπορίας . Αδειάστε το μυαλό και θα ξεχάσετε τις στρεσογόνες καταστάσεις.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου